روش های تدریس خلاق
نوشته شده توسط : استاد سلام

شیوه های جذاب سازی کلاس

روش های تدریس خلاق

آیا تا به حال در وسط تدریس به دانش آموزان خود توجه کرده اید؟ چقدر جذب نحوه تدریس شما هستند و یا بالعکس, خسته شده اند و منتظر پایان کلاس هستند؟

درست وقتی فکر می کنید که برنامه درسی کامل یا فعالیت جذابی را در پیش گرفته اید ، ممکن است متوجه شوید که دانش آموزانتان بدون علاقه در کلاس تنها حضور فیزیکی دارند. به همین منظور ضروری است که شما راه هایی را برای جالب نگه داشتن کلاس های خود پیدا کنید تا دانش آموزان بتوانند اطلاعاتی را که ارائه می دهید جذب و حفظ کنند.

با تدریس خصوصی فیزیک, تدریس خصوصی شیمی, تدریس خصوصی ریاضی, ..... در کنار شمائیم. استاد سلام مرجع تدریس خصوصی روش های موثری را برای افزایش جذابیت کلاس به شما ارائه میدهد همراه ما باشید

ده ها سال است که مربیان سعی دربکارگیری راهبردهای جدید تدریس خصوصی دارند تا دانش آموزان خود را روی انگشتان خود نگه دارند و آنها را از یادگیری هیجان زده کنند. اگرچه برخی از استراتژی ها با شکست مواجه شده اند ، اما برخی دیگر کاملاً مؤثر هستند.

روش های آزمایش شده معلم ها برای جالب نگه داشتن کلاس :

کلاس دانش آموز محور

رمز و راز را در درسهای خود بگنجانید

یادگیری ممکن است سرگرم کننده ترین برای دانش آموزان شما باشد وقتی که آنها نمی دانند انتظار چه چیزی را دارند. سعی کنید حس تعجب و رمز و راز را در دروس خود بگنجانید. وقتی می خواهید از درس جدید رونمایی کنید ، هر روز تا آخرین روز قبل از شروع درس ، سرنخ جدیدی را به دانش آموزان بدهید. این یک روش جالب برای ایجاد درس شما است ، و شما ممکن است دریابید که دانش آموزان شما واقعاً مشتاقانه منتظر هستند تا دریابند که در آینده چه می آموزند.

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , معلم خصوصی , استاد خصوصی , تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی فیزیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: